تسمه های نقاله تردمیل

نمونه اتصال (آپارات) تسمه های تردمیل 

تک تسمه دارای پیشرفته ترین و بروزترین ماشین آلات روز اروپا جهت اتصال (آپارات) تسمه های نقاله می باشد که تسمه های تردمیل را با عرض 10 سانتیمتری اوریب (کاملا مشابه به نمونه های فابریک روی دستگاه ) به مشتریان محترم همراه با گارانتی ارائه میشود.

 

 

 


تسمه تردمیل چیست؟

به تسمه های نقاله PVC گفته میشود که روکش بالایی آن پی وی سی آجدار ، لایه میانی نخ منجید پلی استر و زیره تسمه از پارچه کتان و یا پلی استر به همراه رشته های نخ کربن آنتی استاتیک تشکیل شده است.
بستگی به نوع دستگاه تردمیل (قدرت موتور، قطر رولیک ها، میزان تحمل وزن)

ضخامت و تعداد لایه نخ میانی تسمه های متفاوت است.

تسمه های مورد استفاده در تردمیل های خانگی با موتور DC با در نظر گرفتن سایز تسمه از ضخامت ۱/۶ تا ۲/۳ میباشد و در تردمیل های عمومی و‌ باشگاهی با موتور های AC از ضخامت ۲/۳ تا ۳/۵ مورد استفاده قرار میگیرد.

روکش بالای تسمه های تردمیل دارای آج های مختلف جهت جلوگیری از لیز خوردن هنگام راه رفتن و دویدن روی تردمیل است که عبارتنداز:

  • golf
  • diamond
  • super girip
  • sandblast

یکی از مهم ترین نکات در تسمه های تردمیل ، درصد آنتی استاتیک میباشد که بستگی به کیفیت تسمه متغیر است.
تسمه تردمیل مهمترین و اصلی ترین قطعه در تردمیل میباشد.استفاده از تسمه هایی باکیفیت نامرغوب و یا استفاده از ضخامت های غیر متناسب با سایز تردمیل شما باعث صدمات با هزینه خیلی زیاد نظیر سوختن کامپیوتر و موتور دستگاه میشود.

تک تسمه نماینده انحصاری تسمه های تردمیل مگادین در ایران می باشد که با بهره وری از جدیدترین دستگاه های آپارات و برش اروپا در ایران اقدام به عرضه با کیفیت ترین تسمه های تردمیل همراه با 18 ماه گارانتی کرده است.   


 

تک تسمه تامین کننده تسمه های تردمیل برترین برندهای تردمیل دنیا

 

فیلم آموزش نحوه تعویض تسمه نقاله تردمیل:

 

 

 

 

فیلم آموزش نحوه اندازه گیری تسمه نقاله تردمیل: